Krasslig sjukling

Idag har jag varit sjuk, tråkigt nog. Det började igår kväll då jag började få ont i magen. Och sedan kunde jag inte sova på hela natten, kanske sov en timme sammanlagt, annars låg jag bara och vred mig. Kunde inte ligga på rygg, för då fick jag ont i magen och jag kunde inte ligga på sidan, för då fick jag ont och inte på mage.. Ni fattar.
Otroligt jobbigt. Var uppe flera ggr för att gå på toa men det hjälpte inte så mycket.
Har legat i soffan nästan hela dagen, läst en del men haft tråkigt och ont nästan hela tiden. Nu är jag hemma, vilket är rätt skönt. Alltid skönt att vara hemma när man inte är frisk.
Fast jag kände mig lite klen på landet för där fanns både mamma, pappa, farmor och mormor som kunde klappa mig lite på huvudet och ge mig vatten. :) Man får inte bli bortskämd.
Jag hoppas på att jag är frisk imorgon och kan blogga mer. Nu ska jag försöka få sova hela natten, så vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0