Jobbtisdag

Snart sticker jag till jobbet i det tråkiga vädret.
Har inte fixat upp några inlägg så får se när nästa inlägg dyker upp!
Igår var jag rätt trött efter träningen så jag kikade på Project Runway och sedan Trinny och Susanna stylar om Sverige, det var rätt kul faktiskt.
Idag kommer ett Top Gear-avsnitt från 2011 på kanal 9, can't miss! :)
Jag började på Morgan Allings bok igår, kommer nog läsa ut den antingen idag eller imorgon och då får ni en recension ni inte ska missa!
Hoppas att ni får en mysig dag fast det ser lite grått ut ute!


Såhär såg jag ut på Sara och Tobbes bröllop för snart två år sedan :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Trinny och Susanna stylar om Sverige låter lite kul faktiskt, synd man inte har den kanalen...

2011-04-05 @ 13:58:37
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Jessica

Just det ja, tycker klänningen var riktigt snygg :)

2011-04-05 @ 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0