Ikea-pyssel


Det följde med lite saker hem igår, mest hyllor. Här är en nästan färdigbygd.


Sedan skulle det skruvas. Då tittade jag på Animal Planet och hamstrar istället. :)


Idag byggdes en hylla ihop! Jag diskade så jag kan inte säga att jag hjälpte till direkt.

Det blev ändå ganska bra. Vi ska sätta upp en hylla ovanför TV:n också, där vi kan ha film. Vi har ingen plats för dem nu, så det behövs verkligen. Denna hyllan vet jag inte riktigt vad vi ska ha i, så jag satte i lite saker så det inte skulle se så tomt ut :) Men stereon ska vara där sen, den har stått i garderoben tills nu.
Annars har vi haft sovmorgon till tio och sedan åt vi frukost framför tv:n och tittade på tredje Harry-filmen. Ikväll blir det middag hos mamma och pappa, brorsan och vovven kommer också.
Men innan dess ska jag försöka gå ut på en promenad och så ska vi städa lägenheten lite, det ligger kartonger och sågspån överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0