Gomorron!

Vanlig tisdag idag, nu är det slut på påsken och ledigheten.
Fast jag är ledig idag också. Idag känns det nog lite bättre, tror jag. Har sovit hela natten, till skillnad från igår, och det brukar hjälpa. Iaf för mig.
Så jag hoppas jag är helt frisk nu. Nu ska jag äta frukost och sen blir det nog till att deklarera, tvätta och kanske städa lite. Och kanske övningsköra med pappa i eftermiddag! :)
Det gick jättebra att köra i söndags, även fast jag inte hade kört på ett år. Hade inte kört mycket alls tidigare men bara ut på vägen direkt typ. Och allt gick bra. ka verkligen ta tag i det nu.
Hörs senare!


Är fruktansvärt sugen på thaimat idag!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Kul att övningsköra lite.=)

2011-04-26 @ 13:33:56
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0