Feber-sie

Igår hade jag 38.0 och det hade jag imorse också. Suck. Jobbigt!
Vaknade vid femtiden, dels av att tidningen kom och dels för att jag var så otroligt varm. Hade pälsat på mig ordentligt när jag gick och la mig för jag frös men vaknade upp alldeles svettig. No fun.
Har lite ont i halsen men jag tror att det var värre igår. När Albin gick upp kunde jag inte somna om för de håller på och bygger bredvid vårt hus. Lite störigt. Men jag bosatte mig i soffan och tittade på Not the messiah - he's a very naughty boy. Den var helt okej, funderar på att se mer Monty Python senare.
Och kanske gå och köpa mig en isglass :)

Jag kommer nog in lite senare med en recension av Kriget är slut, som jag läste ut igår. Håll ut!


En annan gång när jag var sjukling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0