Deklarerad och klar!


Färdig! Allt är bra och klart!

Jag har varit och kört med pappa i ungefär en timme, tror jag körde fyra mil eller vad han sa :) Det gick iaf jättebra, känner mig säkrare. Det enda som är lite svårt är väl att veta hur man ska hålla sig i sin egen fil och inte åka ut mot högerkanten :P
Mamma kom och hämtade mig sen och så åkte vi hem till mig och hon hjälpte mig med deklarationen. Det var några papper jag var osäker på, men nu är allt kollat och klart och jag har deklarerat. Så skönt!
Nu väntar jag bara på pengarna! ;)
Det är mindre än en vecka kvar tills man ska ha deklarerat, så om ni är sega som jag så får ni sätta på ett kol nu!

Fick en liten present av Albin nu när han kom hem :P Vet inte riktigt varför men jag får nostalgikick och tänker på mellanstadieskolan och rasterna.


Twistband! Det var en överraskningspåse :)

Nu borde jag fixa något att äta!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Roligt med ett twistband.=) INte igår man lekte med ett sådant.

2011-04-27 @ 22:22:32
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0