Bröllopsdags..!

Det har varit planerat rätt länge men nu står det på Facebook, så då kan det lika gärna stå här också! :)
I oktober, närmare bestämt den 1:a, ska söte, fine, underbare Albin och jag gifta oss!
Vi ska inte vara i kyrkan, så vi får hitta på något roligare ställe än Rådhuset. Men giftemål blir det. :) Det ska bli så himla kul och (förhoppningsvis) romantiskt! <3
Den 1:a oktober blev vi ihop nämligen, lite speciellt datum för oss. I år blir det fyra fina år tillsammans. Och i sommar har vi varit förlovade i tre år, så det var väl nästan dags nu :)
Jag har hittat en klänning, tror jag, och ett par fina skor. Det är ingen traditionell klänning men jag passar nog inte i fluffiga bakelser till bröllopsklänningar. :)

Vi får se när jag bloggar mer om detta! Imorgon blir det upp tidigt för att jobba.
Nu ska det nog sovas, så ha en fin kväll/natt!















Här hittade jag lite fina bilder på oss två i arkivet. <3

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Spännande!=) Ett stort grattis till er.



Vi har kikat på film och spelat spel så det har varit en mysig kväll här med trots att jag är ordentligt förkyld.

2011-04-09 @ 02:08:42
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Malin

Yeeeaaahhhhh!!!! Lovely!!! Såg sista avsnittet av DA... oh no!! vill ha nya avsnitt nu!!!

2011-04-09 @ 03:54:49
Postat av: Jessica

Grattis :) va spännande. Klart det kommer bli romantiskt.

2011-04-09 @ 12:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0