Äventyrsmåndag?

Jag är ganska nyvaken, varit vaken i en timme eller så. Albin verkade vara frisk och travade iväg till jobbet medan jag är ledig och inte behöver leka sjuksköterska så jag tänkte ha en liten äventyrsdag.
Får se hur jag gör, kanske drar in till stan. Funderar på att gå på ett museum, men vi får se helt enkelt. Borde verkligen träna idag. Det är bara så tråkigt att cykla iväg och göra det. Tänk om de kunde komma hem hit till lägenheten och ha ett pass? Det hade varit något, fast kanske lite jobbigt :)

Det är dimmigt idag igen, så mysigt att vara inne då. Ska gå och läsa klart Spill, har 50 sidor kvar. Och sedan duscha och göra sig iordning och allt. Hörs later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0