Vanlig tisdag

Morning!
Snart ska jag dra till bussen och jobbet. Tror inte att det händer något speciellt just idag annars. Men på torsdag är jag ledig och då ska Albin och jag gå och äta födelsedagsmiddag på Bamboo, där har vi aldrig varit så det blir säkert kul och spännande och gott :) Han åker till Spanien på lördag för att spela in mer barnprogram, så vi ses inte på tio dagar eller så.
På fredag ska vi nog gå på bokmässan på förmiddagen, sedan ska jag jobba lite och sen blir det nog After work Impro på kvällen, efter jag har slutat.
Jag tror det blir bra. Men nästa vecka blir väl lite trist eftersom så många är borta på min födelsedag så jag ska nog spendera den dagen (efter jobbet) med mamma. Vi kan äta något gott och kanske titta på film eller något roligt djurprogram.

Yes, vi får se hur det blir. Nu ska jag diska lite. Kom på att det ser så tråkigt ut i köket just nu :P
Men vi hörs ikväll. Ciao!

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

jag ska bara vara hemma..blir väl ngt skoj som att tvätta o städa! jippiee :P

vad jobbar du med?

2010-09-21 @ 09:48:52
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0