Väldigt fransk

Idag känner jag mig ganska extremt mycket fransk.
Har en svart- och vitrandig, lite utställd tröja (den från TopShop) och ett par jeans med bootcut (de från H&M). Allt som saknas nu är en basker och fransk brytning. Kanske en baugette under armen också, vem vet?
Jag får se om jag kommer ihåg att ta en outfitsbild senare så får ni se.

Snart ska jag dra iväg till jobbet. Känns lite segt men det är ju bara fyra timmar så det kommer ordna sig. Får vara beredd på att slå in massa paket bara. Lördagar är nämligen kalasdagen, om ni inte visste det. Det är så alla barn går på kalas för det passar alla föräldrar utmärkt.
Och då är folk oftast ute lite för sent och då måste de stressa omkring i butiken för att hitta något bra och sedan stressa mig att slå in det fint.
Men det är mest kul.
Efter jobbet ska vi nog skruva och ha oss lite mer, men Albin slutar sex och jag två, så jag hinner hem och kanske packa lite, eller ta det lugnt. Imorgon tänkte jag faktiskt försöka få ner alla mina böcker i flyttkartonger. Men det är så lurigt att packa böcker! Man kan inte packa en hel kartong med bara böcker, då blir det för tungt att bära. Så det måste vara hälften böcker och hälften något annat som inte är lika tungt, kanske kläder.
Men men, det ordnar sig.
Nu ska jag snart sticka iväg, så vi hörs later!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0