Trevlig post

De ringde på dörren för mitt lilla paket kom inte in genom brevlådan. Tur att vi ska få ny dörr på torsdag för brevlådan som vi har nu är trasig och om man ska låsa inifrån får man använda nyckel och det finns inget titthål osv osv. Så himla skönt.
Men iaf så fick jag post! Så passande, på min lilla dag och allt :)


Yay! Jag gillar att få post! :)


Någon som vet vart det är ifrån kanske? :P


Små askar is the best :)


Tadaa! Tror det en liten bakelsering, eller dylikt. Från Cocoo.


Så söt! Har flera stycken halsband med bakelse- och tårtmotiv men denna var riktigt gullig.


En liten födelsedagspresent till mig från mig själv!

Har fått flera gulliga sms och ett inspelat samtal från mammas kompis på landet. Så gulligt att folk tar sig tid och skriver något, ni anar inte hur glad jag blir :)
Kommer säkert sitta och grina senare om vilka underbara kompisar jag har som kommer ihåg mig på min födelsedag! :P
Ska åka till mamma senare men nu blir det lite mer spel! Det är ett roligt spel men lite svårt med Wii-kontrollen. Ibland ska man vrida den på speciella sätt och jag får ont i handleden :P
På tal om ont så har jag ont i mitt högra knä. Helt random! Det gör ont när jag går, och det är ju lite besvärligt eftersom man går rätt mycket dagligen. Tur att jag inte jobbar iaf.
Vet inte hur det kan ha gått till, för jag hade inte ont igår. Undrar om jag har legat på något konstigt sätt...? Aja, får hoppas att det går över snart. Hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0