Svartvita filmer = kärlek

Har precis sett klart Sabrina - underbart!
Älskar svartvita filmer, visste inte att den var det. Underbara klänningar som Audrey bar och Humphry var lika svår som aldrig förr.
Alla borde se en svartvit film, om inte i veckan så iaf i månaden! :) Så fina kläder, fin dialog och speciellt fint är det ju om Audrey är med!

Man borde sy upp någon fin klänning som hon hade på sig i filmen. 50-talsklänningar, underbara.
Det finaste i hela filmen var när Audrey satt och sjöng La vie en rose i bilen när Humphry körde.


Givenchy gjorde alla kläder i alla hennes filmer. Denna klänningen var underbar!


Segelstass, minst lika modern idag som för 50 år sedan!


Älskade denna klänningen men hittade ingen bra bild på den. Den skulle jag gärna haft i min garderob.


Turban är ju tydligen modernt igen. Jag gillar det dock inte men på Audrey funkade det.


Underbara klänningen igen!


Liiite bättre bild :)


Hon var så otroligt vacker, även om jag inte riktigt gillar det korta håret. Fast hon rockade det också :)

Missa inte denna fina filmen!

Nu ska jag nog snart sova, vet dock inte vad som händer imorgon men jag ska väl spela lite och sedan hälsa på mamma. Har målat naglarna i nagellacket från Face Sthlm som jag fick av svärföräldrarna; riktigt fint! Blågrönt men mest blått.


Det syns inte riktigt hur bra färg nagellacket har, det är egentligen mörkare. Ska nog fixa en bättre bild imorgon.


Underbar film!

Gonatt, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sandra

SV: Ah, tack för tipset! Ska göra det precis nu!



Och vilken underbar klänning hon har, den där första med pudlarna!

2010-09-25 @ 23:26:54
URL: http://tintura.blogg.se/
Postat av: Sandra

SV: Nähe, det såg ut som en hel klänning för mig iaf ^^ Fin var det i alla fall!

2010-09-25 @ 23:45:14
URL: http://tintura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0