Spindelmörderska

Soundtrack: The Killers - All these things I've done.

När jag skulle gå iväg och handla förut, så öppnade jag dörren och på handtaget på andra sidan satt en hemsk spindel. Missförstå mig rätt, jag har egentligen inget emot spindlar.
De vanliga är rätt okej, bara de inte sitter på mig :P Men de rör sig inte så oväntat. Men denna som satt på dörrhandtaget var den fruktade HOPPSPINDELN!
De är otroligt läskiga! Vissa säger att de inte finns i Sverige men varför satt det då en på mitt dörrhandtag och hoppade när jag skulle få bort den därifrån? Va? Nä, just det!
Jag blåste på den så den trillade den och den hoppade på golvet (i trapphuset) och jag var tvungen att trampa lite på den. Hatar hoppspindlar. Man vet aldrig vad de ska göra härnäst.
Så om det regnar, så skyll på mig. Jag vet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0