Snart är det jag som är kung!

Lyssnar på Disney-klassiker nu igen. Borde se någon tecknad film i helgen, man blir alltid på så bra humör efter en fin film som man såg när man var liten. Jag var ganska rädd för Lilla sjöjungfrun, för Ursula var scary. Men Aladdin tyckte jag massor om och Jasmines tiger Raja; jag ville också ha en mysig tiger att gosa med!
Jaja.. :)

Middagen blev mysig, jag orkade inte så många räkor dock :/


Jag hade dukat fint och mysigt. Vi lyssnade på The Baseballs samtidigt, det var rätt kul faktiskt. :)


Inte så mycket mat, men jag blev mätt ändå.


Jag tycker att kräftorna ser ytterst läskiga ut!


Vi hade ju inga riktiga vertyg, så Albin ser lite skeptisk ut.


Nu är jag mätt!


Det gick bra att äta ändå!


Såhär fint hade jag klätt mig för middag. Klänning från H&M, skor från DinSko och halsband från Snö. Suddig jag vet, men detta var bästa bilden :P

Nu ska vi kika på ett program som gick på tvåan igår, som vi missade, om PirateBay. Imorgon är jag ledig men ska upp tidigt ändå. Suck suck. Hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0