Skohylla

Lovade bild på mina skor, som jag försöker ordna så jag inte bara ska ha ett par skor varje dag, utan bli frestad att prova ett nytt par varje dag :) Lyxa till vardagen eller så.


Det blir lite trångt men jag ser iaf vilka skor jag har. Tyvärr fick inte alla plats där.


Resten får bo här. Plus några tomma kartonger. Måste gå igenom vilka som är tomma och ta dem till återvinningen.


Här bor några till. (I ett annat skåp)


Och de sista. Har några gamla skor som jag fått av farmor som hon har dansat i när hon var ung. Söta va? :)


Och mitt "väskskåp". Lite huller om buller men får fixa det någon dag.

Så ser det ut. Nu tror jag att Albin och jag ska ta en härlig promenad och handla lite mat. Sedan blir det korv stroganoff och mys! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0