Promenadbilder

Hej hopp, här slänger jag in lite bilder, enjoy!


Gillar bilden, det ser typ ut som hon flyger fram, lilla mamma :)


Och superhunden var med som vanligt!


Tycker denna bilden är jättefin. Det var väldigt fint vid vattnet när vi gick där.


Vad tycker ni om denna bilden? Eller är denna under bättre?


Eller är denna bättre? Jag tycker båda är fina men vet inte vilken som är finast :)


Vi hittade några skumma svampar men vi tog inte med dem hem.


Oliver är så himla smidig och hoppar från sten till sten till berg till trästam.


Älskar bilden. Så fint och lugnt och vacker :)

Det var det! Idag ska jag möta mamma på bussen, för hon ställde bilen hemma idag, och sen ska vi nog promenera i Gunnebo och titta på djuren så då blir det kanske lite fler promenadbilder :P
Vi hörs kanske sedan om datorn har lust att låta mig låna internet annars får vi väl höras en annan dag :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0