Paket från H&M!

Har äntligen trotsat regnet och hämtat ut mitt paket. Bara fina saker!
Jag blev så glad så jag fotade en del också :P


Jag i en jättefin rödprickig klänning. Den har allt jag gillar, t.ex. rosett :) Och den har fickor! Älskar fickor på klänningar, så snyggt! Den är lite julig, ska man spara den eller använda igen ändå?


Snygga boots! Letar överallt efter de perfekta bootsen och jag tror bestämt att dessa kommer rejält nära. Hoppas bara att de håller nu i vinter!

Nu ska jag softa lite grann och kommer sedan in med fler inlägg. Jag har ju inget annat att göra nu när ingen Albin är här och snor min uppmärksamhet :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Fint :)

2010-09-25 @ 17:02:31
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0