Ny vecka

Nu är det måndag igen och hela veckan ligger framför en som ett oskrivet blad. (Poesi? Det ni :P)
Jag har druckit en kopp oboy och ska snart diska lite och sedan duscha för att efter det försöka komma igång med uppackningen av alla kartonger.
Många saker kan jag inte ta upp eftersom vi inte har tillräckligt många hyllor. Tusan!
Vill till Ikea snart och köpa hyllor att ha vid TV:n för alla dvd:er så får vi mer hyllplats till annat. Det dumma är att jag skrev på en post-it vad som var i alla kartonger men Albin la den på ett "bra" ställe, och vi hittar den inte, så jag vet inte vad som finns i de olika. Det är så jobbigt att kolla i alla, de står ju staplade.

Jaja. Idag blir det nog lunch med Albin, som jobbar idag. Det är rätt skönt att vara ledig på måndagar, helgen blir liksom lite längre och veckan blir kortare på något sätt. Nice nice.
Men nu ska jag röra på mig och få saker gjorda! Hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0