Ny lägenhet!

Det känns så bra nu! Vi har nycklar till lägenheten och vi har varit och kikat i den tomma, stora lägenheten. Större än den vi har till låns just nu. Det är nästan svårt att fatta. Det är ju visserligen bara en hyresrätt men det är förstahandskontrakt och den är vår, hur länge vi nu vill ha den!
Bjuder på lite bilder för idag också!


Albin visar smidigt upp både vardagsrummet och sina balettkonster!


Min garderob numera! Hemsk färg, jag vill måla insidan stark lila istället.


Albin fixade lite i Ps och såhär tänkte jag väl att det kan se ut. Vad tycker ni? Vill iaf inte ha grönt!


Badrum, badrum! Ser faktiskt rätt fräscht ut. Lite mycket hyllor till vänster kanske, är rädd för att slå i dem när man tassar upp mitt i natten.


Badkar igen, vi får se hur det går. Albin springer förbi!


Liten bit av hallen. Den är inte så stor men vi har fler garderober nu än innan, så det är ett plus! Albin står i det som blir vårt sovrum och till vänster om garderoberna är vardagsrummet.


Köket, ena delen. Ser väldigt okej ut, men det saknas en köksfläkt. Det får vi försöka fixa.


Andra delen. Vi funderar på att ha ett litet bord i hörnet, bara två stolar eller så. För frukostar :)


Albin leker med porttelefonen.


Andra sidan av hallen. Till vänster är köket och till höger om Albin är badrummet.


Jättedålig bild av sovrummet och balkongen. Men det var svårt att ta bilder på hela rummet, det gick inte!


Ni ser iaf hur tapeterna ser ut :P Lite hemsk färg, samma tapet som är i "kontoret" som också var jättesvårt att fota.


Liten bit av balkongen.


Andra delen av balkongen.


Vardagsrummet!


Ganska extremt dålig bild men det var omöjligt att fota i det rummet.


Så ser det iaf ut, lite grann :P


Pizzadags!


Albin roade sig med att fota lite utsikt.


Jag mumsar på pizza och är allmänt lycklig! Sitter lite ihoptryckt, men sån är jag ibland :P


Vi, i våran EGNA, NYA lägenhet! :D


nu är vi plötsligt på Ikea och ska prova ut en soffa. Och hur gör man det bäst? Jo, slänger av sig skorna och kryper upp! (Mina fina Nippon-Converse på golvet, btw)


Albin provsitter en fåtölj vi funderar på att köpa.


Såhär ser den ut men vi funderar på en svart färg istället, så det matchar soffan.


Albin tyckte inte om att han inte fick ta tre timmar på sig på Ikea, vi hade lite bråttom nämligen och var där bara en timme.


Vi funderar på att köpa denna soffan, dock i svart och inte i grått. Den var riktigt bekväm och vi har mätt i lägenheten så den verkar funka perfekt. En egen soffa, tänk er! ;)


Sedan fick vi skjuts av min mamma till lägenheten där vi visade upp den för henne och min pappa. När de gick kom Albins föräldrar och ville också kika, och träffade därför på varandra nere på gården.

Det var de bilderna jag hade att bjuda på, hoppas ni tyckte de var någorlunda bra fotade :)
Outfiten:
Skjorta: Gina Tricot
Linne: H&M
Jeans: Gina

Ser lite tufsig ut i håret idag, vet inte alls varför det alltid ska bli så när det är nytvättat fast jag kör med frizzmotverkandeprodukter. Suck. Jaja, det blir nog bättre imorgon.
Kommer in med ett inlägg till snart!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie!

Åhå, grattis! Jag bjuder in mig själv på en helgvistelse någon gång! ;D

2010-09-02 @ 00:24:05
URL: http://nodisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0