No candy!

Nu har jag ställt in alla dvd:erna i hyllan. Awsome! Fotar imorgon, nu måste jag verkligen sova. Ska upp halv åtta imorgon för att jobba, så borde egentligen ligga i sängen redan nu men måste göra mig iordning först. SUCK!
Har iaf bestämt en bra grej!



Inget mer godis! På lördagar får jag dricka en cola men annars får inget godis komma innanför mina läppar. Ska träna också. Wii Fit och Friskis. Försöka äta lite nyttigare också, mindre portioner och oftare. Ska nog funka.

Imorgon ska jag jobba fyra timmar, efter det drar jag in till stan en snabbis och köper en fin klänning jag spanat in som jag kan ha imorgon. Men nu säger jag god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0