Måndag

Hejsan. Fortfarande lite depp från igår i och med att Sd lyckades smita in.
Men jag tänker faktiskt inte ödsla tid på dem utan jag ska leva mitt liv och vara glad och kämpa när jag kan mot dem. Men jag tänker inte deppa.
Så!
Idag är jag faktiskt rätt glad, för vi har lyckats boka om teaterbiljetter! Vi hade biljetter till Hagmans Konditori den fjärde november men då kan inte jag så vi ringde och försökte boka om. Och det gick utmärkt bra, vi fick 21:a oktober istället, några platser in på rad två! Innan hade vi rad sex, så det är ju bättre tom. Visserligen är det väl inte i mitten men det klarar sig nog.

Nu tänkte jag faktiskt spela lite Lego Harry Potter med Albin och ta det lite lugnt idag. Ska tvätta också, och vi kikade in i tvättstugan igår och det verkade som det var vanliga maskiner som jag är van vid.
Vi hörs lite senare idag!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Det är fint med mig. Vad gör du nu? kram

2010-09-20 @ 11:04:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0