Livet i flyttkartonger

Det är ju faktiskt så. Mitt liv ligger i flyttkartonger, blandat med Albins liv. Och det är ju inte helt fel. Det som är bra med att flytta är att man upptäcker vad man har egentligen. Vad man använder och vad man kan klara sig utan.
Jag packade fyra och en halv flyttkartonger med bara mina kläder. Jag har glömt bort att jag har så mycket fina tröjor! De har legat längst in, längst upp och då är det ju klart att man inte använder dem. Himla synd. Måste organisera min garderob bättre.
En bra organiserad garderob är en välanvänd garderob. Kommer inte ihåg vem som sa det... Men det stämmer! Vi har en del kvar men vi måste inte ta allt idag. Men när helgen är slut vill jag ha flyttat allt.
Det kommer kännas så skönt att få det gjort!
Men nu måste jag stänga av datorn och lägga ner alla sladdar i kartonger och påsar, så vi får se när jag bloggar igen. Antagligen ikväll.

Hoppas att ni har en superfin torsdag! Solen lyser och jag ska flytta med min älskling till en fin lägenhet med en underbart fin rosa/lila garderob! Som är bara min :)
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0