Lite födelsedagspresenter i förskott

Idag kom svärföräldrarna förbi med lite presenter! Mycket trevligt :)
De hinner inte ses på min födelsedag så jag fick idag istället. Himla gulligt av dem! Pictures! ;)


Lite dålig bild men detta fina nagellack fick jag! Från Face Sthlm. Ser ni borren i bakgrunden? Den fick Albin i present :) Jag också, antar jag men jag är inte lika intresserad. Fast en fin present.


Fick också denna krämen! Ansiktskräm av något slag, får läsa på förpackningen. Den luktade gott iaf!


Vi fick också denna fina mixern som inflyttningspresent! Lila och fin! Nu kan jag göra smoothies och milkshakes!

Kvällen spenderades med lite kött och kikade lite på Bröderna Grimm men Albin somnade i soffan. Suck :P
Nu har jag huvudvärk och borde väl sova snart. Vi får se vad som händer, spännande...! :)

Kommentarer
Postat av: rock n roll mama

fina presenter!! face är ett bra märke som jag använder ganska mkt

2010-09-20 @ 22:40:15
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Emelie!

Blender är typ bästa grejen, smoothies och milkshakes! Muuums! När jag nu får arslet ur vagnen och kommer till götet får vi göra glassdrinkar! :D

2010-09-20 @ 22:45:30
URL: http://nodisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0