Lite bilder

Nu kommer lite bilder på lägenheten.
Vissa är lite suddiga och mörka såg jag nu, men jag vet inte om det är min skärm som gör dem mörka, den bråkar lite med mig ibland. Men enjoy!


Lite av köket. Stökigt, jag vet. Ska fixa det imorgon.


Andra delen ser lite bättre ut va? :)


Lite tråkig utsikt. Men men, det är kanske för det regnade.


Mycket att packa upp fortfarande. Suck.


Hallen. Saknar en skohylla.


Andra sidan av hallen.


Sovrum!


Sängen tar upp ganska mycket plats men det finns ändå plats att gå runt den :)


Mörkt, men vid väggen ska vi nog ha fler byråer. (?)


Soffhörnet!


Suddigt men ni ser :P TV + bänk.


Matbord plus bibliotekhörna.


Mina böcker som jag inte har packat upp än. Finns några till i några kartonger tror jag. Hoppas hyllorna räcker till!


Lite av "kontoret".


Skrivbordsplatsen!


Min fina, fina garderob! Denna är jag jättenöjd med, den andra är det lite sämre med. :/


Man ser inte så tydligt men garderoben är full. Synd att jag har en hel låda till med bl.a. cardigans som borde ligga där. Hur ska man lösa detta?


Fin färg va? Det blev riktigt fräckt, jag är nöjd med mitt val och utförande ;)


Badrum!


Badrum! Lite dåligt ljus bara, den enda lampan sitter ovanför badrumsskåpet och då lyser det inte upp hela rummet, vilket är lite synd och jobbigt på kvällen.


Vi har ankor i badrummet. Den gula är en radio och den andra är en badanka.


Har förresten köpt ny dag- och nattkräm på Body Shop. Väldigt trevlig säljare på Frölunda Torg! Hoppas på att det är bra krämer.


Last frame.

What do you think? Jag tror detta kommer bli en väldigt fin lägenhet när vi har fått ordning på allt, och fått allt fraktat hit :P Hoppas på att allt ordnas imorgon. Vi får väl se.
Nu har vi ätit god mat och sett ett Glee-avsnitt, nu hoppas jag på True Blood! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0