Lite bilder

Här kommer lite bilder från idag!


Söte vovven överöste mig med slickningar och pussar.


Mamma försöker få Oliver att posa men han var inte intresserad. Han ville ju på promenad i skogen! Han brukar stå på bakbenen när han ser något intressant.


Wendelsberg gick vi förbi.


Jag gillar klockor.


Vi gick förbi många dammar..


..och Oliver vill gärna dricka ur varenda en.


Och gnaga på blöta pinnar. De är de bästa pinnarna!


Och dricka lite till.

Förresten såg jag Välkommen åter. Jag tyckte om det, det var roligt och himla kul att det bara var kvinnliga komiker (som sagt)! Se den om ni missade det! TV4 play har den säkert, har inte kollat dock.

Nu känner jag mig krasslig och lite trött så jag ska nog lägga mig i sängen snart, det blir en tidig kväll alltså. Det kan jag nog behöva, jobbar ju imorgon också. Men vi höres, så hoppas jag på att jag mår bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0