Kvällens outfit

Jag är fruktansvärt trött men bloggar lite kort och måste sedan göra mig iordning. Ledig imorgon, vilket är superskönt!


Lite suddig, jag vet. Men det är plast på spegeln och dåligt ljus. Med blixt blev det himla dåligt.


Kanske lite bättre ljus, ni ser den fina blåa jackan? Den var underbart fin, premiär för den idag :)


Dåligt ljus, men ni hade ju sett klänningen tidigare idag så ni vet hur den ser ut :P

Nu är det jag som tar på mig mysbyxor och borstar tänderna. Vi hörs imorgon, sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Lixy

Idag går Sverige till val, glöm inte att rösta.

Vet du inte vilket parti du vill rösta på kan du hitta information på min blogg.

2010-09-19 @ 09:43:07
URL: http://valjrattparti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0