Klädångest

Vet inte riktigt varför men vet inte alls vad jag ska ha på mig och känner mig tråkig i en rutig skjorta jag drog på mig. Suck. Måste ha en halvlång tröja till dessa jeansen, för de är lite låga :P
Kanske något färgglatt? Jaja, hittar nog på något.

Igår köpte jag kycklingspett att ha till lunch idag. Yay, de är så goda! Fattar inte att jag har missat det innan. Mums. Känner mig allmänt seg och trött idag, det är trist. Då kommer jag säkert slumra till på bussen och det är aldrig bra. Om man åker via stan har jag två byten och då hinner man inte slumra till men åker man en timme med samma buss och inte rör sig ur fläcken, kan det lätt bli så.
Ikväll kommer ett nytt humorprogram, Välkommen åter heter det och handlar om livet på ett varuhus. Men det roliga är att det är bara kvinnliga komiker som är med. Inga män! Kan nog bli intressant :) TV4, kl. 21.30, missa det inte! Det ska inte jag göra iaf.
Ha en bra dag, nu måste jag leta fram något nytt i garderoben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0