Jobbdag!

Jag brukar ju vara ledig på onsdagar men idag jobbade jag! Så egentligen känns det som att det bara är tisdag, eftersom jag brukar jobba måndag och tisdag men denna veckan har jag jobbat tisdag och onsdag istället.
Helt knepigt. Och inte har jag hunnit blogga heller!
Tänkte blogga imorse men hann inte, så funderade på att blogga från mobilen. Men det ville sig inte, jag får fråga Albin hur man gör. Dessutom satt jag på bussen som skumpade sig fram så det hade nog varit svårt att blogga ändå.

Anyways! Nu är jag hemma och är trött. Albin har flyttat lite saker idag och vi ska nog flytta resten imorgon. Ingen har hunnit diska så det tänkte jag göra efter jag har publicerat detta inlägget. Tänkte blogga mera sedan också men jag måste börja med pizzan. Vi ska nämligen göra egen pizza idag. Det är så himla gott! Och det tar bara 15 minuter ungefär. Och man har på precis det man vill.
Hämtade ut ett paket idag. Om ni läser mitt inlägg som kommer senare får ni veta som var i!


Post från England minsann!


Köpte också DV Mode och en skvallertidning som jag tänkte njuta av sedan eller imorgon.

Men nu ska jag diska och förbereda maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0