Ikeabilder

God morgon!
Ja, visserligen är jag inte nyvaken; jag blev väckt av badrumsbyggjobbarna halv nio. Men ändå! Jag tror det är en god morgon iaf. Vi har fått upp båda hyllorna även fast vi inte satt i alla dörrar och hyllplan än. Men det ordnar sig nog idag. Jag har diskat massa disk som stod och tog upp plats, så nu är det så frääääscht i köket igen! Yay!
Snart ska jag tvätta håret så jag blir fredagsfräsch. Yeah.
Ska nog sporta den nya koftan idag minsann! Bara att klura ut vad man ska ha till. Kanske en kjol, för att bli fredagsfin? Får fundelera på det.

Just det! Jag har ju lite bilder på Ikea-fikat och hyllorna och skohyllan. Enjoy!


Vi kom dit vid fyra och tänkte fika lite. Onyttigheter!


Här är min fika: vatten, kanelbulle och chokladmousse. Albin tog vatten, chokladmousse och någon tårtbit.


Såhär ska det se ut! Eller ja, ungefär. De är ju inte riktigt klara än.


Här ska alla dvd:er vara. Det ska tillkomma hyllplan (dvd:er) och dörrar.


En sån dörr fast lite större ska vara på båda hyllorna. Jag tror det kommer bli jättefint! Vet inte riktigt vad vi ska ha i denna hyllan. Kanske pc-spel? Eller pyssel till TV:n kanske.


Skohyllan som jag fixade ihop! Det var ju inte så krångligt men jag brukar alltid göra något fel. Men inte den här gången! Hahaa! Den heter Tjusig och det tycker jag att den är. Mina stövlar är lite slaka.

Det ser ganska stökigt ut i vår lägenhet just nu men jag funderade på att gå med en del saker till återvinningen så det ser lite bättre ut. Ska bädda fredagsfint i sängen också med nya lakan hade jag tänkt. Och så ska jag fundera ut vad för fint man kan ha på sig imorgon på Spexet. Klänning eller långkjol kanske?
Vi får se. Nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0