Ida Sjöstedt + JC = Sant!

Jag kanske är lite efter men läste nyss (i Chic) om att Ida Sjöstedt ska göra ett kollektionssamarbete tillsammans med JC.
Jag gillar Idas kläder jättemycket men de är lite för dyra för min ekonomi. :( Men detta samarbetet vore kul att köpa en klänning från. Kollektionen består av tre klänningar och ett par tajts. Tror klänningarna låg på 399 kr eller om det var 499 kr. Den släpps 3:e november och jag funderar starkt på att haffa en klänning.
Men de kanske inte passar mig och min kroppsform, får se om jag provar. Brukar inte handla hos JC, det känns som att det mest är för yngre tjejer och killar, så klänningarna är väl gjorda därefter.
Men man ska aldrig säga aldrig!


Jag gillar den svarta men den röda är också jättefin. Julklänning?

Förresten var sista avsnittet av True Blood spännande, nästa säsong (som jag råkar ha) blir säkert grym! Säsong tre ska väl visas på TV snart, om jag inte har fel?
Nu hade jag tänkt att sortera lite bland mina böcker. Vi får se om jag kommer in med ett till inlägg innan jag går och lägger mig, annars blir det imorgon. Sov gott isf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0