Hemlig resa!

Har inte fått skriva om det tidigare, eftersom det inte var helt säkert men nu är det bokat!
Det blir inget Edinburgh med mamma utan det blir en resa till Rom med mamma, mormor, moster Eva och kusin Cajsa! Yay! Tjejgänget ;)
Tre generationer är det iaf. Så varje kväll har jag legat och kikat i en guidebok. Den är lite krånglig och kör topp tio på allt, men det finns massa saker som verkar vara roliga som jag vill kika på!
Det är inte en shoppingresa, jag vill mer se gamla byggnader och fontäner och museum och äta god mat och bara umgås. Fast en och annan affär kan man väl kika in i... :)
Vill se Colusseum och Fontana de Trevi bl.a.!


Colusseum.


Fontana de Trevi.

Det kommer bli så fruktansvärt kul och underbart och spännande.
Men man kan ju vara lite orolig för de italienska männen. Någon beskrev det så bra, det var nog Lauren Conrad i The Hills: ni vet vid en byggarbetsplats, där killar visslar och ropar efter en? Italien är en byggarbetsplats.
Hahah. Men nu måste jag äta något lunchaktigt!
Hörs senare, jag ska försöka ta uti med mina skor och organisera dem bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0