Helt slut

Min kropp är så klen, jag orkar ingenting känns det som.
Hela dagen har varit jättekul men nu på slutet säckade den ihop när jag skulle bära tunga saker till lägenheten. Jag ville hjälpa till, jag vill inte vara den tjejen som är mesig och står bredvid och inte hjälper till men jag orkar inget. :( Jag bar en otymplig grej med Albin och tog några saker själv men inte soffan. Det orkade jag inte. Försökte stötta upp och hjälpa till med balansen och så men orkade verkligen inte lyfta. Suck. :P

Jag orkar inte blogga om dagen just nu, armarna är helt sladdriga och vill inte skriva :) Men om jag inte skriver senare (har massa foton också!) så lovar jag att blogga om det imorgon, då har jag tid för jag börjar inte förrän tre.
Men nu ska jag läsa lite bloggar och sedan kolla om armarna vill vara med och blogga lite. Och huvudet också kanske, det behövs nog mest.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv, hihi :=

händer imorn då?

2010-09-02 @ 22:30:02
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0