Handväska till salu!

Hej, nu är jag här igen!
Lägger upp några bilder och lite beskrivning till den fina handväskan jag gärna vill se på någon annans axel, eftersom jag inte har användt den på något år, kommer det inte ske snart heller. Så väskan skulle må bättre hos någon som tog ut den då och då :)
Här kommer lite bilder!


Väskan är från Felix Ray, jag köpte den på nätet hos Asos.com


Det finns en väskpåse med.


Baksidan.


Kedjan är inte så lång men lite tung.


Insidan är väldigt fräck med leopardmönster!


Uppfälld.


Man får plats med en stor plånbok, en mobil och en kamera. Säkert mer också, eftersom det finns ett litet innerfack.


Closeup.

Kedjan är 72 cm och avtagbar. Bredden är 24,5 cm och höjden är 20 cm. Djupet och annat har jag inte mätt ännu, jag fixar in resten av siffrona senare.
Jag har inte bestämt något pris ännu, jag hade tänkt att lägga upp den på Tradera men tänkte att jag lägger upp den här först om det är någon som är intresserad är det bara att hojta till.
Jag ska försöka hitta papprena och se vad jag köpte den för först, så att det blir lagom pris för båda parter. :)
Den är iaf jättefin, lilla väskan, väger lite grann så frakten blir åtminstone 50 kr men jag väger den senare.
Hoppas ni tycker att den är fin och blir intresserade av den, det är bara att skriva en kommentar isf, så kontaktar jag er via mail. Annars försvinner den iväg på Tradera! :)

Nu ska jag luncha med Albin!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: PAUSE

faaaan va söt väska!!!!!

2010-09-03 @ 17:52:56
URL: http://www.finest.se/pause
Postat av: sara

sv. vet faktiskt nt :)

haft en bra dag ida då?

2010-09-03 @ 18:09:02
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0