God morgon

Ny morgon, tråkig söndag, eller?
Söndagar brukar vara rätt sega faktiskt, vet inte varför det är så. Jag tycker inte att de går snabbt alls, så det kan ju inte vara för det är måndag imorgon. Men men.
Veckan blir säkert rolig. Jag menar, fyller ju år om två dagar, sånt är ju alltid roligt :)

Sov förresten första natten själv, ever, i lägenheten. Mycket konstigt. När jag låg och läste var det inget konstigt eftersom jag brukar lägga mig innan Albin, så jag kunde låtsas att han satt där ute :P
Men när jag hade släckt var jag pinsamt medveten om att jag var ensam och blev livrädd när det knäppte till och en dörr öppnades. Lugnade mig själv genom att säga att det nog var grannens, men gick ändå ut och kollade så att dörren var låst. Det var den, så det var bara jag i lägenheten. Sedan gick det bra att sova, som tur var.

Nu ska jag läsa lite bloggar och duscha, bloggar mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0