Freaky raser

Jag sitter och softar lite och tittar på Animal Planet (bästa kanalen!) och då visar de olika hundraser. Men inte de vanliga, de man känner till utan mer ovanliga och annorlunda.
T.ex. Chiweenie som är blandning mellan Tax och Chihuahua.


Liten chiweenie.

Sedan var det en annan rasblandning: Goldendoodle. Det kanske ni gissade er till att det är en Golden Retriver och en Pudel som har parat sig.


Goldendoodle.

Sedan var det Cavachon, som var blandning mellan Bichon Frise och Cavalier King Charles Spaniel.


Cavachon, liten och söt och fluffig.

Till slut var det en Chorkie som de berättade om; blandning mellan Chihuahua och Yorkie.


Chorkie.

Intressant program, jag hade aldrig hört talas om dessa raserna. Tror det är så att ju mindre man har hört talas om dem, desto populärare är de. Alla vill väl ha något som folk inte hört talas om?
Jag vet inte, inte jag. :P
Men kul program iaf.

Kommentarer
Postat av: hedda

hej vad gulliga bilder !! puss&kram

2012-01-25 @ 16:18:38
URL: http://www.finastehedda.bloggo.nu
Postat av: Cecilia

Hej!



Vet att det är längesen det här inlägget publicerades men tänkte fråga om du kommer ihåg vad programmet hette? Har en chorkie själv och hade varit kul att se:D

2012-02-15 @ 15:46:30
URL: http://www.scenbloggen.com/cecilialofving

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0