Förtidsröstning

Yes, nu är det gjort för min del. Det känns faktiskt rätt skönt att ha det gjort, jag slipper glömma bort det. Det hade säkert kunnat hända om jag bodde själv och om det inte fanns någon förälder eller Albin som tjatar på mig att jag inte får glömma bort att rösta :)
För det är faktiskt viktigt.

Jag vet att vissa inte röstar för de gör ett ställningstagande, de tycker inte att några av partierna är bra. Men det finns ju också sådana som är lata jävlar. Som inte tror att de kan göra någon skillnad, och ligger hellre hemma och klagar än gör någonting åt det.
Det är som Paris Hilton som var med i någon kampanj för ett tag sedan, påminde alla om att man skulle rösta. Men så glömde hon bort det själv. Pucko. :P
Men jag hoppas att alla röstar för att hjälpa till så att det blir ett bättre samhälle. Och med bättre samhälle menar jag inte att man ska rösta på SD. Jag förstår inte hur folk tänker som röstar på dem.
Visst, det finns idioter här i världen men det är ju synd att det har kommit till ett parti som råkar passa deras tankesätt.
Jaja.... Orkar inte tjata om det nu. Jag hade faktiskt tänkt att försöka ta mig till lägenheten snart. Albin slutar fyra och vi hade tänkt att montera ihop soffan idag. Och jag ska dit med en till lampa. Cyklade med en golvlampa på cykeln igår. Grannen under hjälpte mig med det, hon brukar inte vara så schysst så det var kul :P
Jag tog en bild på hur det såg ut på cykeln. Det kändes lite risky men men.


Jag hade med mig en farlig mopp också!


Det kändes inte helt säkert att cykla men jag hade iaf lampan i en kartong, det har jag inte nu eftersom det är en taklampa.

Jaja, det gick iaf. Vi får se hur det går idag. Men jag kan ju alltid leda cykeln.
Jag var inne på Gina idag också, köpte en skjorta och ett linne med epåletter, om man kan kalla dem så :) Axelprydnader går nog också bra.


Den satt väldigt snyggt, lovar att försöka ta en bild när den sitter på också.


Axel-konst?


Väldigt skön skjorta.

Yes, det var det. Nu ska jag dra på mig skorna och sticka iväg.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: PAUSE

jag vet vilket partie jag ska rösta på :P

2010-09-05 @ 16:52:16
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0