Fortet-finalen

Jag tyckte att det var lite synd att inte Fortets mästare vann, jag gillade dem mer. :)
Men men, det var väldigt spännande och roligt att titta på iaf.

Jag har fått fler läsare idag, är det för att jag har lagt upp fina bilder på lägenheten? Hoppas det! :) Tänk om jag ska ta och börja fixa lite inredning och skriva om det i bloggen, det hade varit kul. Albin gillar att inreda och tänka ut fina saker och det gör jag också, så vi får kanske fundera på att göra det tillsammans.
Nu har jag lagt massor av bilder i Bilddagboken, och är helt slut. Nu ska jag sova och imorgon ska jag tvätta, träffa en kompis för fika och sedan VIP-shopping med Toria. Måste komma ihåg att gå dit innan och spana in kläderna. Funderar på att slå till på ett par jeans som är lite utsvängda. Det kommer att passa i höst.

Jag tänkte också försöka hitta en kopia på den trevliga fårskinnsjackan. Har sett att den finns i några budgetbutiker men har den ens kommit in än? Den är så snygg, det hade varit kul att äga en från Acne eller Burberry Prorsum men det komemr ju inte att hända. :P
Men vi hörs imorgon, nu ska jag sova!


Jäkligt snygg, ska försöka hitta en budgetvariant.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0