Flyttdags?

Igår pratade Albin och jag medan vi cyklade hem mellan våra lägenheter (känns konstigt att skriva så!) och han vill flytta så fort som möjligt, sa han. Det hade inte riktigt gått fram till mig, jag hade planerat att vi skulle flytta många saker näst nästa helg, men han vill att vi flyttar nästa helg.
Då får jag planera om! Hade kollat med min familj om de kunde och allt, så nu får jag ringa och ändra om det går :P Hans plan var att vi flyttar det som vi behöver där borta och kan cykla till denna lägenheten och hämta lite grejer då och då.
Fattar ni? :P Lite krångligt men det funkar säkert.
Men då får jag lägga på ett litet kål med packningen och planeringen. Vill gärna ha garderoben målad innan jag flyttar in kläder och sånt, så det ska jag ta reda på idag om det går att fixa till veckan.
Men nu ska jag äta frukost!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0