Fin middag med räkor och kräftor

Yes, just nu håller jag på att fixa fint för Albin och mig.
Har dukat lite fint och ska snart lägga upp räkorna och kräftorna och skära till lite snoddasbröd och ta fram cidern. Och som den fina flickvän jag är, har jag hittat en sida som visar hur man äter kräftor, med bilder och allt! Varken jag eller Albin vet hur man gör nämligen, och jag gillar ju inte ens kräftor så jag tar reda på hur man gör iaf. Vi har ju tyvärr inga kräft"bestick" heller, men mamma sa att det går bra med en vanlig tång, så jag letade fram en ur verktygslådan. Ska bara diska den först :D

Hoppas på en mysig kväll, men kommer in senare med inlägg, förhoppningsvis med foton också.
Hoppas ni har en lika mysig kväll, med räkor eller inte!


Konstfull bild.

Kommentarer
Postat av: MADDES

Okej, ja det förstår jag det är ju en bra bit att åka!! Hoppas du har en fin kväll. kram

2010-09-15 @ 21:02:43
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0