Die Hard

Yes, den gick på kanal 9 ikväll, tvåan tror jag det är. Så den tittade jag på. Sett den förut men det var lääänge sen. Det är alltid tyskarna som är skurkarna?
Lite 40-tal, om jag får säga det. So last year.
Anyways.
Imorgon ska jag jobba igen. Onsdag också. Ledig torsdag fast då ska jag till astmasköterskan. Och kanske till Ikea. Lite jobb på fredag och lite på lördag. På lördag är det också Chalmers spexet! Yay! Kristian Tyrann, som mamma och jag ser för andra gången. Sist vi såg var det genrep bara men nu har de övat upp sig. Det ska bli jättekul och jag ser verkligen fram emot det.

På söndag är jag väl allmänt ledig och middag hos och med föräldrarna på kvällen, plus farmor. Mys! Albin planerar en valvaka på söndag också, får se hur det går.
Men nu är det sängdags. Hörs tomorrow, inte lika mycket som idag dock eftersom jag jobbar till sex och kommer hem vid sjutiden. Men ändå! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0