Dagens outfit

Jag tänkte föra lite färg in i den här söndagen, men annars har jag kört med jeans hela helgen. Känns lite småtrist men det är bekvämt och mest praktiskt. Om man ska bära saker till återvinningen eller tvätta eller så, då funkar det inte riktigt med kjol. Man skulle kunna ha kjol men då skulle jag bara vara rädd för att skada den på något sätt.
Jaja, här är dagens iaf.


Tröja: H&M. Jeans: Gina. Glasögon: D&G. Klocka: Guess. Halsbandet var en present från mormor på min födelsedag för några år sen, älskar det. Har ett matchande armband men det har tyvärr gått sönder. Måste laga det!


Passade förresten på att fota blommorna Albin köpte på Ikea. Han envisas med att använda mitt finglas :P


I en riktig vas den här gången. Fina färger! Speciellt med det gröna bakom.

På söndagar är det linsfri dag, så då blir det glasögon. Gillar helst att ha linser, de blir inte smutsiga och man kan kika i ögonvrån. Men dessa glasögonen är snygga, så det är kul att bära dem. Albin säger att jag blir en helt annan person, Glasögon-sie. Kanske ser mer intelligent ut :P
Nu ska jag spela lite PoirotWii. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0