Buzz!

Hej hopp, nu är jag hemma igen!
Har varit hemma i en timme men har spelat ett spel jag fick i födelsedagspresent-i-förskott av Albin. Vi har redan Buzz men nu fick jag till PS3:an och andra, nya frågor. Yay! Vi körde en omgång och det såg ut som att jag skulle förlora men alldeles i slutet så ryckte jag iväg och vann allt!
Jag tycker att det är himla kul med frågesporter, så det var en himla bra present. :)


Fick presenten på resturangen.

Vi var ju på resturang. Det var inget speciellt faktiskt. Jag trodde det skulle vara rätt annorlunda men det var nästan samma som thaibuffe. Men det var helt okej. Hade mysigt med Albin och det är det som är viktigast för mig.


Här är vi på Bamboo! Albin syns inte så bra, men han är där, jag lovar.


Min mat var godare än vad den ser ut. Älskar räkchipsen!


Lite suddigt men så såg jag ut. Mistake med svart bh till vitt linne men ändå!


Söt-bin ska ge mig present. Vad som var i har ni ju redan sett.


Albin visar här slutscenen i folksagan pojken som åt ikapp med jätten.


Vi busar och har roligt tillsammans, det är bra! :)


Efterrätt i en båt!


Suddig bild men detta är presenten vi fick innan vi betalade.

Nu ska jag läsa lite bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0