Bokmässan

Snart är det bokmässan!
För ungefär tre år sedan kysstes Albin och jag, dagen efter min födelsedag om jag inte minns fel, för första gången. Strax efter det blev vi ihop. Vi gick på mässan tillsammans och var sådär nervösa och nykära och snuddade vid varandras händer.
Så ni kan förstå att jag gillar den mässan rätt mycket :) Inte bara för att jag älskar böcker och gärna slukar dem men för jag blev ihop med min älskling under samma period, typ.
Dessutom jobbar jag ju i en bokhandel, så det är rätt bra att kolla vilka böcker som kommer, kolla vilka författare som är där osv. Och så jag kan köpa billiga böcker! :D
Älskar bokmässan!


Lånad bild.


Ska ni gå? Tycker ni att det är kul?
Det kanske bara är jag som tycker det är awsome, men Albin ska också gå så det blir nog kul. Om vi hinner, han åker ganska snart efter det.
Nu har vi sett Kick-Ass! Den är så fruktansvärt bra. Jag gillar den, den är speciell och skiljer sig från andra actionfilmer. Om ni har missat att se den, så måste ni se den! Den finns ju på dvd nu, så det är bara att passa på!
Nu ska jag nog spela lite spel eller sätta in filmer i hyllan som vi har fixat in hyllplan i.
Det kommer nog bli ett fint hem, det som vi skapar tillsammans.
Ciao, lovers! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0