Bloggledigt

Hejsan!
Nu har jag inte bloggat på en hel dag nästan, fy skäms på mig! Men har verkligen inte haft tid. Igår var vi ju på Ikea och sedan flyttade vi resten av dagen. Mamma, pappa och brorsan hjälpte till. Söte vovven var också där och höll mig sällskap medan jag packade.
Jag har inte tagit så många foton på allt packande och uppackande men jag tänkte fota lite imorgon och visa hur vi har det iaf. Jag har lyckats packa upp tre och en halv flyttkartong med mina kläder idag (hade packat fyra och en halv) och lite andra flyttkartonger. Det känns rätt bra faktiskt, att få ordning på allt.
Imorgon ska jag jobba lite och sedan ska jag till andra lägenheten och packa lite. Vi har nämligen inte fått med allt. Massa smågrejer som inte kom med eftersom vi fick slut på flyttkartonger. Så imorgon ska jag försöka packa ner alla skor och annat småpyssel. Innan helgen är slut borde allt vara flyttat till nya lägenheten.
Nu ska jag nog läsa massa bloggar och ta det lite lugnt. Idag åt vi thaimat och tittade på ett avsnitt av Ullared. Det var väl sådär :P
Men jag kommer kanske in med ett inlägg senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0