Bilder på filmhyllan

Yes, jag är så stolt över den, den är så fin!
Vi har planerat rätt bra, det mesta i lägenheten är vitt eller svart med några undantag. Det känns bra att ha en härlig bas så kan man ha lite kontrastfärger här och där. Mycket snyggt.
Får se till att sätta upp tavlor också! Men det är betongvägg så man måste borra. Suck suck.
Så det får göras när vi har en borr. Vi kan nog låna en av någon händig pappa. Men, här var det bilder!


Fina möbeln! Det ska vara vita luckor längst ner också men de var slut när vi var på Ikea sist.


Alla filmer och boxar fick plats här! Otroligt. Det blev lite trångt men alla fick plats. Synd bara att jag fortsätter köpa dvd:er, vi får nog planera om snart.. :P


Här har vi bluray-filmerna. De fick inte vara med de andra men de står bra där, tycker jag.


Jag övertygade Albin att vi skulle köpa denna roliga hängaren, den är lite speciell precis som vi. :)


Kan någon gissa vad Albin gillar för färg?

Jag gillar att skriva text under alla bilder, jag tycker det är lite irriterande när man läser andras bloggar och de inte skriver text under alla bilder. Beror väl på om det är samma personer på bilderna, då räcker det väl med under en bild. Men det är ofta som de missar det. Fy!

Nu ska jag slappa lite ett tag och sedan blir det att åka till mamma och pappa för middag. Jag kliver dock av i Mölndal för att hälsa på farmor lite innan. Hon ska nämligen också med på middagen så vi får skjuts dit. Men jag skulle kika på lite saker hon ville bli av med.
Middagen inkluderar: mamma, pappa, brorsan, vovven, Sara, farmor, Albin (som dock kommer lite sent eftersom han jobbar) och jag! Blir lax och potatis, tror jag mamma sa. Och äppelpaj till efterrätt, med vaniljsås! Mums! Mammas mat är godast :)
Kommer nog in med ett inlägg innan jag sticker vid fyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0