Älskade bokmässan

Så underbart med bokmässa! Det pågår i två dagar till, så om ni har missat det är det bara att kravla er dit! Man får köpa nya böcker till bra priser och man får se (bok)kändisar!
Idag har vi sett:

  • Leif GW Persson
  • Per Morberg
  • Björn Ranelid
  • Jonas Jonasson (författare till Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann)
  • Jan Guillou
  • Per Nilsson (min favvoförfattare när jag var tonåring)
  • Martin Kellerman (han som ritar Rocky)
  • och min personliga favorit: Alexander McCall Smith. På nära håll! Har foto också, fixar det snart!
Yes, vi såg kanske fler men jag kommer inte ihåg. Fick inte kort på alla heller. Inte på GW, jag vågade inte :P Men vi gick bakom honom ett tag. Han har börjat med käpp, undrar varför...
Det var iaf jättekul att se McCall Smith, jag har läst nästan alla hans böcker. Hade dock inte med mig någon han kunde signera :( Men tänkte ta med det imorgon om jag ska dit med mamma, efter Albin har åkt.
Vi har precis kommit hem från Improkvällen, som var jättekul! Det är så värt att gå dit, man får typ ont i käkarna för man skrattar så mycket och har roligt! De är duktiga och har lagt upp det så allt blir kul och bra. :) Tyvärr är det bara en gång i månaden, men ändå.

Nu ska jag äta en macka, är hungriiig, och kanske se sista avsnittet på första säsongen av Glee! Vi får se, kommer kanske in sedan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0