Alltid visslande hantverkare

Är det inte alltid så, att hantverkare visslar när de arbetar? Det är ett bra tecken tror jag, att de trivs med det de gör så därför visslar de. Men det kan ju vara för han har hörselskydd med radio inbyggt också, vad vet jag? :)
Jag fick vänta i mindre än en timme från det senaste inlägget men nu har han varit här i typ två och en halv timme. Visste inte att det tog sådan tid.
Men han är nog snart klar och jag får alla nycklar och är allmänt glad, för då kan jag duscha sen :D

Jag tog lite bilder på dörren men vågar inte ta någon bild på hantverkarkillen, då blir han kanske... Inte arg men kanske inte glad? :P Men tog kort på hans arbete. Nu hör jag att han dammar lite ute i hallen :P Han har smutsat ner fruktansvärt, så det var ju tur att jag inte hade städat innan :)
Ska man bjuda honom på en pepparkaka? :P
Skriver snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0