Välkommen åter

Vad kul att så många ramlade in igår, fler än vanligt!
Idag är jag trött. Inatt vaknade jag vid halv fem att Albin rörde sig ovanligt mycket när han sov och drömde. Så jag väckte honom lite försiktigt och då visade det sig att han drömde en mardröm.
Stackars :( Men skönt att vi båda kunde somna om efter det. Fast för mig tog det nog en liten stund.
Idag är det jobb som står på schemat. Och ikväll så kommer Välkommen åter igen, det får jag ta och se!
Annars blir det nog att ta det lugnt. Och jag skriver mer ikväll.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

vad är välkommen åter?



jag tror nog du blir tjejen som tränar bra!! sådanna saker som hände med skåpet glöms nog fort! andra gör nog snart mer pinsammare saker

2010-10-20 @ 18:26:17
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0