The Hills

Nu har jag kommit hem från en ganska lång promenad från Friskis. Jag gick en bra väg, tyckte jag först men blev sedan osäker. Kom på att jag hade GPS i mobilen så försökte fixa det. Gick ganska bra, men sökte lite fel så gick tillbaks istället för att fortsätta framåt. Så jag såg nog lite rolig ut ett tag.
Men men, det kan man bjuda på för jag hittade rätt och skaffade ett årskort på Friskis! Jag är jättepepp och hoppas på att jag blir slimmad ;)
Iaf får bättre kondition så jag slipper oroa mig för astman om jag ska springa till bussen t.ex.
Jag tänkte börja träna nästa vecka, innan vi drar till Danmark. Tänkte umgås med Albin resten av veckan nämligen.
Men det känns bra att jag äntligen har fixat det så jag får lite ordning på mig. Ska tjata så att Albin börjar gymma eller nått, så kan vi cykla dit tillsammans :)


Yay, jag är så duktig!

Nu har jag ätit också, rester från i söndags. Mums! Jag tror det var fläsk :P Och så har jag tittat på ett avsnitt av The Hills. Jag förstår inte varför tjejerna är med dåliga killar, typ Justin och Audrina. Suck, säger jag bara. (Är på säsong 4 nu)
Blev lite besviken igår på Top Model men det får bli i ett eget inlägg som kommer efter jag har städat.

Kommentarer
Postat av: CherryCheek

Jag har också årskort på ett gym, men jag går dit kanske en gång i månaden max. Vet inte hur man ska få tummen ur ^^

2010-10-05 @ 14:36:24
URL: http://cherrycheek.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0