Städtanten Josie

Nu har jag städat klart!
Har varit väldigt noggrann och tom haft en klädrulle till soffan, så allt verkligen blev fint :) Badrummet är fint, alla rum har jag dammsugit, slängt lite soppåsar och piffat så nu finns inga påsar med grejer på golvet längre. Allt är faktiskt fixat utom två påsar med Albins grejer som jag inte orkar ta itu med, det får han göra :P
Ska bära ner några flyttkartonger innan jag sticker hem också.
Det som ser lite konstigt är väl i köket, där micron står på en stol. Vi borde ha ett bord till den eller så, men vi har inte funderat klart på hur vi vill ha det.

Nu ska jag slapp en stund, vid fem sticker jag hem så jag hinner med yogan!
Kommer kanske in med ett inlägg sen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0